Jan 27, 2010

မပိုင္ဆိုင္ျခင္းမ်ား

ေလာကမွာ...က်မအေၾကာက္ခဲ့ရဆံုး...မျဖစ္ခ်င္ခဲ့ဆံုးအရာေတြကို...က်မရင္ဆိုင္ေနရျပီ...။ ယံုၾကည္မွဳနဲ ့ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့ သစၥာတရားတုိင္းမွာ..အရံွဳးေတြခ်ည္းရွိေနတက္မွန္းက်မ..မသိခဲ့ရဘူး...။ အႏိုင္လိုခ်င္သူေတြေက်နပ္ပါေစ.....ဆိုျပီး အရာရာကိုႏွဳတ္ပိတ္ျပီး တိတ္တဆိတ္ပဲ က်မတေယာက္တည္းေနတက္ခ်င္ပါတယ္...။ ဆံုးရွံဳးမွဳေတြ တခါၾကံဳရတိုင္း...လူေတြနဲ ့အေ၀းဆံုးတေနရာကို ေျပးထြက္သြားခ်င္ခဲ့ဖူးတယ္...။ ဒီလိုနဲ ့ပဲ ဘ၀ကိုအရွံဳးေပးရေတာ့မွာလား...။ ျဖစ္ ခ်င္တာေတြနဲ ့ျဖစ္သင့္တာေတြ ဒြန္တြဲလာတဲ့အခါတုိင္း က်မဘာမွမဆံုးျဖတ္တက္ဖူးျဖစ္ခဲ့ရတယ္...။ အဲအခ်ိန္ေတြဆိုေလ...ေမ့ေမ့ရင္ခြင္ထဲ၀င္ျပီး အားရပါးရငိုျပစ္လုိက္ခ်င္တာ..ဒါေပမဲ့ က်မ၀မ္းနည္းမွဳေတြေၾကာင့္ ေမေမရသြားမဲ့ ဂရုဏာေသာကေတြကို က်မ..မလိုခ်င္ဘူး...။ က်မစိတ္...က်မခံစားခ်က္ေတြကိုနားလည္ေပးႏိုင္တာ...က်မေနေနက် အခန္းက်ည္းေလးထဲက နံရံေတြရယ္...က်မေရးေနက်စာအုပ္ေလးရယ္..ပဲရွိခဲ့ဖူးတယ္...

ငါမပိုင္တဲ့ငါ့ခံစားခ်က္...
ငါမပိုင္တဲ့ ငါ့စိတ္
ငါမပိုင္တဲ့ ငါ့အတိတ္
ငါမပိုင္တဲ့ ငါ့အနာဂါတ္အတြက္
ဒီေန ့ငါ...
ကံၾကမာၾကိဳးဆြဲရာ ကေနရျပန္တယ္...။

2 ေယာက္က ဒီလိုေလးေတြေျပာသြားၾကျပီ:

ေႏြဆူးလကၤာ said...

လူတိုင္းဟာ ကံၾကမၼာရဲ႕ သားေကာင္ေတြပါ။ သိပ္လည္း ခံစားမေနပါနဲ႔။ အ႐ံႈးဆိုတာ ယူတတ္ရင္ အေကာင္းဆံုး အေတြ႕အႀကံဳပါပဲေလ။

Anonymous said...

လူရယ္လုိ႔ ၿဖစ္လာရင္ ၾကံဳေတြ႔ရမွာပါပဲေလ.. ကုိယ့္ဦးတည္ထားတဲ့ ရည္မွန္းခ်က္ပ်က္ေလာက္ေအာင္ စိတ္ဓာတ္က်စရာ မလုိပါဘူး။ တခုပဲေတြးၾကည့္ ဒီလုိအၿဖစ္မ်ဳိး ငါတေယာက္ထဲ ၿဖစ္ေနတာလား၊ ၿပႆာနာ တခုၿဖစ္လာရင္ အခုလုိ ခံစားေနတာထက္၊ ဘယ္လုိေၿဖရွင္းရမလဲ ဆုိတာ ေသခ်ာစဥ္းစား၊ ဘဝဆုိတာ ဒီလုိပဲ နိမ့္လုိက္ၿမင့္လုိက္နဲ႔ ... ၿမင့္ေနတုန္းက ခံစားစံစား ခဲ့ၿပီးၿပီ အခုနိမ့္ေတာ့မွ ေခါင္းေရွာင္လုိ႔ မရဘူးေလ... ဒီေတာ့ ၿဖစ္လာသမွ်ကုိ ရင္ဆုိင္လုိက္စမ္းပါ။